من را بشناسید

 

سلام

من همستر ی بازیگوش همستم , و با سرگرمی هایی که داخل قفس برایم فراهم می کنید سعی می کنم بازی کنم .

 

جای زیادی نمی خواهم فقط یک قفس مناسب برایم کافی هست .

 

غذایی را که به من می دهید را می توانم تا نصف وزن خودم را در لپم جای دهم , اول مقداری از آن را مخفی می کنم , بعد که خیالم راحت شد یک دل سیر غذا می خورم .

 

راستی می توانید به من یاد دهید دستشویی ام را فقط در ظرف مخصوص خودم انجام دهم , چون من بچه با شخصیتی هستم .

 

بعضی ها فکر می کنند که من موش هستم ولی من خیلی با موش فرق دارم , یکی اینکه بیماری ندارم و منتقل نمی کنم , دم کوچولویی دارم و خیلی هم مهربون هستم , پس خیلی فرق دارم .

 

راستی می تونید با خوراکی تشویقی خیلی چیز ها به من یاد بدهید , می تونید من را زودتر با خودتون آشنا کنید .

 

می دونید که وقتی تازه می یام خونتون خجالتی هستم و اگه به من دو هفته فرصت بدهید تا شما رو بشناسم , می تونیم دوستای خیلی خوبی با هم باشیم.

 

من روز ها استراحت می کنم , از غروب خورشید شروع به بازی کردن می کنم , وقتی شما از مدرسه یا اداره می یاین خونه , من کم کم بیدار می شم .

 

من هر سه ماه ببرین مرکز همستر ایران داروی ضد انگلم را بدین , چون در طول عمرم موثره , خدماتشون هم رایگانه  چون منو خیلی دوست دارن . می گن من اونجا کلی اعتبار دارم حتما اسم منو از شما می پرسن و توی دفترشون هم اسم منو ثبت می کن , در ضمن منو اونجا چک می کنن که مطمئن بشن حالم کاملا خوب هست .

 

راستی خیلی ها فکر می کنن من دوست دارم گازشون بگیرم ولی اینطور نیست , من دستتون را گاهی با غذا اشتباه می گیرم , آخه صابون های شما آدم ها بوی غذاهای خوشمزه ما رو میده , گاهی هم بعضیاتون منو اذیت می کنید , فرض کنید یکی خودتون رو هی اذیت کنه , شما اونو چی کارش می کنید ؟

 

من سرو صدا ندارم , توی خونه هاتون جام خیلی راحته , فقط منو جلوی نور آفتاب نذارین چون چشمام اذیت می شه , پشت پنجره توی خیابون هم نذارین  چون بعضی پرنده ها ممکنه منو اذیت کنن , راستی منو اصلا با آب نشورید چون خیلی می ترسم و ممکنه مریض بشم.

 

اگه منو توی خونه می خواین آزاد کنید توی توپم بذارین , تا همه جارو یاد بگیرم .

 

بعد از 8 ماه خودمو یکی از اعضای خانوادتون می دونم و می تونم شادی و به خونه هاتون بیارم.

 

منو از جا های نا معتبر تهیه نکنید , چون اونجا از من خوب نگهداری نمی کنن , دلشون برام نمی سوزه منو فقط یه شکل پول می بینن .

 

از وقتی توی همستر ایران اومدم  , حیونای عجیب و غریب مثل پرنده , سگ , گربه و خزنده اونجا ندیدم چون من خیلی از اینا می ترسم ,همستر ایران فقط منو  پیش دوستای قدیمی خودم مثل خوکچه هندی و خرگوش نگه می دارن .

 

این متن را همستر ایران از زبون من نوشته و خوشحال می شم اگر برای کسی از من تعریف می کنید , بگید که همستر ایران چقدر منو دوست داره .

 

او یادم اومد !!!

اگه منو می خواین داشته باشید , همستر ایران هم منو داره و تمام لوازمی که برای نگهداری من لازم دارید را اونجای پیدا می کنید , از همه مهم تر کلی شما رو راهنمایی می کنن که از من خوب نگهداری کنید , من اینجا منتظرتون هستم , تا با شما آشنا بشم و یکی از اعضای خانوادتون بشم , میرین همستر ایران منو با خودتون ببرید , اونجا از دیدن مجدد من خیلی خوشحال میشن و منو کلی ناز می کنن .

 

این تلفن منه : 22375012-22133479-22128430

اینم موبایل مهندس شمسه , سرش شلوغه , ولی دوست داره راهنماییتون کنه که از من خوب نگهداری کنین . ( 09123804880 )

 

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: